سیم و کابل رادافشان سحر

برند سیم و کابل راد افشان سحر سال های زیادی است که به فعالیت در حوزه تولید و عرضه انواع مختلف سیم و کابل مشغول می باشد. این کمپانی در یک دوره زمانی کوتاه توانست به موفقیت های قابل توجهی دست پیدا کند.

لیست قیمت سیم و کابل راد افشان سحر

برند سیم و کابل راد افشان سحر سال‌های زیادی است که به فعالیت در حوزه تولید و عرضه انواع مختلف سیم و کابل مشغول می‌باشد. این کمپانی در یک دوره زمانی کوتاه توانست به موفقیت‌های قابل توجهی دست پیدا کند. یکی از موفقیت‌های راد افشان سحر که باعث شد رضایت و اعتماد تعداد زیادی از مشتریان را به دست آورد این است که از سازمان مربوطه تاییدیه استاندارد را دریافت نمود. به همین جهت شکی در این وجود ندارد که در زمان ساخت انواع سیم و کابل کلیه اصول و استانداردها را رعایت کرده و یک محصول باکیفیت و فوق العاده را به بازار عرضه می‌نماید.

لازم به ذکر است عایقی که این شرکت در تولید کابل‌ها مورد استفاده قرار داده است دارای جنس پی وی سی می‌باشد. به طور اساسی پی وی سی یکی از مدرن ترین روکش‌هایی است که در صنعت سیم و کابل وجود دارد که به وسیله آن سیم و کابل در مقابل دما مقاومت زیادی از خود نشان خواهند داد. برند راد افشان سحر معتبرترین و شناخته شده ترین برند می‌باشد و کلیه کالاهایی که تولید کرده است مشخصاتی از قبیل کیفیت مناسب، طول عمر بالا، قیمت مناسب و غیره دارند.

انواع سیم برند راد افشان سحر

سیم و کابل راد افشان سحر در میان مصرف کنندگان محبوبیت زیادی پیدا کرده است. زیرا سیم‌هایی که کمپانی راد افشان سحر ساخته از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و یکی از انواع سیم‌هایی که توسط این کمپانی ساخته شده است سیم افشان راد افشان سحر است این سیم دارای انعطاف پذیری خوبی می‌باشد و هادی از جنس مس دارد. به دلیل اینکه این محصول سیم‌های به یکدیگر پیچیده ای دارد بنابراین نه تنها مقاومت الکتریکی بالایی داشته بلکه طول آن نیز زیاد است.

سیم آنتن یکی دیگر از محصولات این برند است که نوعی کابل هم محور و رشته ای رسانا است که جنس درون آن مس می‌باشد. سیم نایلون راد افشان از ادغام دو سیم ظریف به وجود آمده که به یکدیگر چسبیده شده اند و این سیم را با نام سیم سفید دولا هم می‌شناسند و به طور معمول آن را در سیم کشی درونی لوازم برقی همچنون لوستر به کار می‌گیرند. سیم ارت راد افشان و سیم معمولی ساختاری تقریبا مشابه دارند و فقط رنگ روکش آنها با هم تفاوت دارد و برای سیم ارت یک روکش سبز یا زرد رنگ طراحی شده است.

سیم و کابل برند راد افشان سحر
سیم و کابل
انواع سیم و کابل

فروشگاه بتاترانس عرضه کننده انواع تجهیزات صنعتی با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت در لاله زار تهران

خرید سیم و کابل راد افشان سحر

انواع کابل برند راد افشان سحر

سیم و کابل راد افشان سحر کاربرد بسیار زیادی دارند و امروزه جزء پرفروش ترین محصولات محسوب می‌شود. کابل افشان راد افشان سحر از دو یا چند سیم تکه رشته به وجود آمده که هادی آن دارای جنس مسی بوده و از انعطاف پذیری مناسبی برخوردار است. به طوری که به راحتی و آسانی خم می‌شود یا فرم می‌گیرد و از آن در جاهای خشک یا مرطوب استفاده می‌شود.

کابل کولر این برند در کولر به کار می‌رود و تولید آن در نمونه‌های گوناگونی از قبیل کابل ویژه کولر گازی، کولر آبی و غیره انجام می‌گیرد. کابل مفتول که به شکل تک رشته ای طراحی گردیده، رسانایی از جنس مس و عایق پی وی سی دارد. کابل مفتول به کابل ثابت یا خشک نیز مشهور است و در مقایسه با کابل افشان خاصیت انعطاف کمتری دارد.

کابل تلفنی زوجی مس یکی دیگر از محصولات راد افشان سحر است که درون آن چندین سیم موجود می‌باشد و پیچیده شدن آنها به یکدیگر به شکل منظم و یکدست انجام شده است. بعضی از این کابل‌های راد افشان انعطاف پذیری خیلی زیادی دارند و بیشتر نیز خم می‌شوند ولی انعطاف پذیری و خمیدگی بعضی دیگر زیاد نیست.

payment
پرداخت در محل

فروشگاه بتاترانس این امکان را برای مشتریان عزیز خود فراهم آورده است که برای اطمینان و راحتی بیشتر پرداخت را در هنگام دریافت محصول انجام دهند.

gift
امکان مرجوع کالا

در صورت وجود هر گونه مشکلی در بسته دریافتی می توانید بلافاصله آن را برگردانده و وجه خود را پس بگیرید.

ارسال سریع

زمان یکی دیگر از ارکان مهم در فروشگاه بتاترانس می‌باشد. تمامی محصولات سفارش داده شده در سریع ترین زمان ممکنه بدون کوچک ترین آسیبی به دست مشتریان عزیز می‌رسد.

ویژگی سیم و کابل رادافشان سحر

یکی از مهمترین ویژگی های انواع سیم و کابل راد افشان سحر این است که از دوام و ماندگاری بسیار بالایی برخوردار هستند. علاوه براین با توجه به استانداردهای لازم طراحی و تولید شده‌اند و برای ساخت کلیه محصولات نیز بهترین و باکیفیت ترین مواد مورد استفاده قرار گرفته است. لازم به ذکر است که سیم و کابل های رادافشان نه تنها  دارای کیفیت بالایی هستند بلکه قیمت آنها نیز مناسب و مقرون به صرفه می‌باشد. در حقیقت باید گفته شود که تمام ویژگی های ذکر شده منجر گردید تا در کمترین زمان توجه تعداد زیادی از مشتریان جلب شود. کمپانی راد افشان سحر به کمک متخصصان ماهر و مجرب تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا مرغوب ترین کالاها را تولید کند. همچنین برای تولید محصولات خود تجهیزات و دستگاه های پیشرفته را مورد استفاده قرار می‌دهد. در صورتی که می‌خواهید برای تهیه یکی از محصولات برند راد افشان سحر اقدام نمایید توصیه می‌شود که حتما به معتبرترین فروشگاه ها و مراکز فروش سر بزنید تا قادر به دریافت گارانتی محصول باشید. برای مطلع شدن از قیمت به روز سیم و کابل راد افشان سحر می‌توانید با کارشناسان ما در بتاترانس تماس بگیرید.

بروزرسانی ۶ خرداد ۱۴۰۱