سیم و کابل البرز الکتریک نور

کابل افشان یکی از اقسام سیم و کابل است که توانایی انعطاف پذیری بالایی دارد. از کابل افشان به عنوان کابل ورودی در وسایل برقی استفاده می‌شود.

سیم و کابل البرز الکتریک نور

سیم و کابل البرز الکتریک نور در سال 1383 در زمینه تولید انواع سیم و کابل فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت فعالیت خود را از با تولید کابل افشان آغاز کرد و پس از مدتی زمینه کاری خود را گسترش داد. خوشبختانه شرکت نور به سرعت پیشرفت نمود و تولیداتی بسیار حرفه ای را برای خود رقم زده است. این شرکت تمرکز خود را بر روی تولید سیم و کابل استاندارد قرار داده است و در این راستا بسیار موفق می باشد. سیم و کابل های البرز الکتریک نور تنوع بالایی دارد و بسیار مستحکم و بادوام می باشد.

برند البرز الکتریک نور

شرکت البرز الکتریک نور دارای دستگاه هایی مجهز و پیشرفته است و در سال 97 موفق به دریافت گواهینامه های مختلف شده است. تمامی سیم و کابل های موجود در این شرکت دارای تاییدیه استاندارد می باشد و کیفیت بالایی دارد. مهندسین البرز الکتریک نور پس از پایان تولید انواع سیم و کابل آزمایش های لازم را انجام داده است تا از کیفیت و ایمنی محصولات تولیدی اطمینان حاصل نمایند. به همین دلیل می توان گفت که سیم و کابل های البرز الکتریک نور کامل تایید شده می باشد.

خرید سیم و کابل البرز الکتریک نور

سیم و کابل برند البرز الکتریک کیفیت بسیار بالایی دارد. به همین منظور برای دریافت سیم و کابل ها باید به اصالت آن توجه داشته باشید. در صورتی که این سیم و کابل ها اصل نباشد نمی تواند به خوبی به وظایف خود عمل کند. بتاترانس این افتخار را دارد که باکیفیت ترین سیم و کابل البرز الکتریک را به مشتریان خود ارائه نماید. این سیم و کابل ها دارای تاییدیه استاندارد جهانی بوده و کیفیت فوق العاده بالایی دارد. شما می توانید این سیم و کابل ها را به همراه گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا از بتاترانس خریداری کنید. جهت سفارش تنها کافیست تماس بگیرید.

سیم و کابل
انواع سیم و کابل

فروشگاه بتاترانس عرضه کننده انواع سیم و کابل با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در لاله زار تهران

انواع سیم و کابل البرز الکتریک نور

در ادامه پرطرفدارترین انواع سیم و کابل البرز الکتریک نور را بررسی می کنیم:

کابل شیلددار البرز الکتریک نور

کابل شیلدار از دیگر تولیدات البرز الکتریک نور است که کارایی آن با سایر سیم و کابل ها تفاوت دارد. این کابل برای انتقال اطلاعات مورد استفاده قرار می گیرد. به همین منظور کابل های شیلدار تولید شده است تا از اطلاعات موجود در کابل در برابر تداخلات الکتریکی و مکانیکی محافظت کند. در صورتی که از کابل شیلدار البرز برای انتقال تصویر استفاده کنید هیچ گونه نویزی در آن مشاهده نمی شود. به همین منظور از این کابل در مواردی از جمله تجهیزات حمل و نقل مکانیکی، ماشین افزارها، دوربین های مدار بسته، تجهیزات آزمایشگاهی و … استفاده می کنند.

کابل آلومینیوم البرز الکتریک نور

در دنیای امروز با وجود افزایش قیمت آلومینیوم، مس و سایر فلزات کابل های آلومینیومی جایگزین بسیار ایده آلی محسوب می شود. کابل آلومینیوم البرز الکتریک هادی های مناسبی جهت انتقال جریان الکتریکی می باشد. لازم به ذکر است که کابل های آلومینیومی در مقایسه با کابل های مسی مقاوم تر هستند و کارایی بیشتری دارند. شرکت البرز الکتریک نور برای تولید این سیم و کابل تمامی استانداردها را رعایت کرده است.

امکان مرجوع کالا

در صورتی که سفارش دریافتی کالای مد نظر شما نبود و یا هر گونه مشکلی داشت شما می توانید بلافاصله سفارش را برگردانده و وجه خود را پس بگیرید.

refund
پرداخت در محل

شما مشتریان عزیز می توانید وجه پرداختی را نه از قبل بلکه بلافاصله پس از دریافت سفارش خود پرداخت کنید و خریدی مطمئن را با بتاترانس تجربه کنید.

ارسال سریع

زمان یکی دیگر از ارکان مهم در فروشگاه سیم و کابل کسری می‌باشد. تمامی محصولات سفارش داده شده در سریع ترین زمان ممکنه بدون کوچک ترین آسیبی به دست مشتریان عزیز می‌رسد.

سیم افشان البرز الکتریک نور

در صورتی که شما نیاز به سیم افشان آرت باکیفیت دارید ما به شما سیم های البرز الکتریک نور را پیشنهاد می کنیم. زیرا این برند از بهترین متریال برای تولید سیم و کابل های خود استفاده می کند و مقاومت بسیار بالایی دارد. تنوع در محصولات این شرکت بسیار بالا می باشد و روکش آن از جنس پی وی سی است تا در برابر هر گونه ضربه و آسیب از خود مقاومت نشان دهد. انعطاف پذیری بالای سیم افشان آرت البرز الکتریک نصب و کارایی این محصول را افزایش داده است. رسانایی و هادی سیم های افشان آرت البرز از جنس مس آنیل می باشد و ساختاری اصولی و استاندارد دارد.

سیم مفتول البرز الکتریک نور

سیم مفتول البرز الکتریک با کیفیت بالای خود توانسته رضایت بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند. این سیم تک رشته بوده و سیم های تافته شده آن از جنس مس آنیل می باشد. رسانایی سیم مفتول البرز بسیار بالا است و رسانایی بسیار قوی دارد. البته انعطاف پذیری این کابل ها پایین تر است. بر روی سیم های مفتول البرز الکتریک نور یک روکش پی وی سی وجود دارد تا از سیم و کابل ها در برابر ضربه و شرایط جوی محافظت کند. سیم مفتول البرز معمولا در کابل کشی های ساختمان و کارخانه های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. رشته های این سیم و کابل ها بسیار مقاوم است و به ندرت دچار آسیب می شود. سیم مفتول البرز الکتریک نور پس از تولید تست نهایی می شود تا کیفیت آن تایید گردد.