سیم و کابل کسری

سیم و کابل کسری یکی از اقسام سیم و کابل است که توانایی انعطاف پذیری بالایی دارد. سیم و کابل کسری به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسبی که دارد طرفداران زیادی پیدا کرده است.

استفاده از سیم و کابل‌های با کیفیت همواره از ملزومات صنعت برق است؛ شرکت سیم و کابل کسری از شرکت‌هایی است که کابل‌های با کیفیت و بسیار عالی متناسب با کاربرد و در انواع مختلف را تولید و روانه بازار می‌نماید. شرکت سیم و کابل کسری با هدف رفع نیاز‌های صنعتی در حوزه کابل و سیم از جمله ابزار دقیق شبکه، تلفنی و… در سال ۱۳۸۹در شهرک‌های صنعتی در شرق شهرستان سمنان تاسیس گردید.

همانطور که اشاره شد، این شرکت در سال ۱۳۸۹ فعالیت خود در راستای تولید سیم و کابل‌های با کیفیت بالا و پرکاربرد آغاز کرد و مجوز فعالیت خود را از وزارت صنایع استان سمنان دریافت نمود. سیم و کابل کسری با توجه به کیفیت بالای محصولات خود همواره توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب نموده و بعنوان یکی از برند‌های برتر در حوزه تولید انواع سیم و کابل در سطح کشور مطرح گردد. تمام سعی متخصصین و مهندسین این مجموعه تولید انواع کابل‌ها و سیم‌ها با بالاترین کیفیت جهت مصرف و رضایتمندی مشتریان است. در این شرکت جهت تولید سیم‌ها و کابل‌ها از تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده می‌گردد، ماشین آلات و دستگاه‌های مورد استفاده در این کارخانه از نوع پیشرفته و به روزاست؛ همچنین این مجموعه مواد اولیه محصولات خود را از مرغوب ترین مواد انتخاب و استفاده می‌کند که این امر موجب افزایش کیفیت و البته رضایتمندی بیشتر مشتریان در سراسر کشور گردیده است.

خرید سیم و کابل کسری

پس از آشنایی که با این برند پیدا کردیم و برخی از محصولات این کارخانه را مورد بررسی قرار دادیم، اکنون نوبت به خرید این مدل از سیم و کابل‌هاست. فروشگاه‌های زیادی در سطح کشور اقدام به فروش این مدل از سیم‌ها و کابل‌ها با برند کسری می‌کنند که از جمله بهترین آنها فروشگاه بتاترانس در لاله زار تهران است. این فروشگاه تمامی محصولات شرکت کسری را عرضه کرده و انواع مختلف کابل‌ها و سیم‌های نام برده شده را با قیمت‌های مناسب و با بالاترین کیفیت در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهد. شما جهت تهیه انواع این مدل از کابل‌ها می‌توانید با مراجعه حضوری به فروشگاه بتا ترانس به راحتی هر مدل از کابل‌های مورد نظر خود را تهیه و استفاده نمایید.

لیست قیمت سیم و کابل کسری
سیم و کابل
انواع سیم و کابل

فروشگاه بتاترانس عرضه کننده انواع سیم و کابل با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در لاله زار تهران

انواع سیم و کابل کسری

در ادامه پرطرفدارترین انواع سیم و کابل کسری را بررسی می کنیم:

کابل خشک کسری

این کابل شامل یک یا چند مفتول مسی است که به شکل رشته و حالت یکدست درآمده اند. این نوع کابل ویژگی‌های خاص و ویژه ای دارد که این ویژگی‌ها عامل تفاوت آن با سایر کابل‌ها گردیده است. این کابل دارای رسانایی بسیار بالایی است و جریان برق را به خوبی از خود عبور می‌دهد. همچنین از ویژگی‌های مهم دیگر این نوع کابل می‌توان به مقاومت بالا در مقابل خوردگی و پایین بودن امکان اتصالی در این نوع کابل اشاره نمود. این نوع کابل در اندازه‌ها و ضخامت‌های متنوعی موجود است که به فراخور نیاز می‌توان از آن‌ها تهیه و استفاده نمود.

کابل خشک کسری
کابل شیلد دار کسری

کابل شیلد دار کسری

همانطور که از نام این نوع کابل مشخص است، این مدل از کابل‌ها جهت حفظ در برابر تداخلات و آسیب‌های الکتریکی و مکانیکی دارای شلید یا محافظ هستند. شیلد‌ها می‌توانند از نوع مس یا فلزهای رسانای دیگر مثل آلومینیوم باشند. این نوع کابل تولیدی در کارخانه کسری دارای انواع گوناگونی است که هر کدام از این انواع دارای کاربردی متفاوت هستند.

refund
امکان مرجوع کالا

در صورتی که سفارش دریافتی کالای مد نظر شما نبود و یا هر گونه مشکلی داشت شما می توانید بلافاصله سفارش را برگردانده و وجه خود را پس بگیرید.

payment-method
پرداخت در محل

شما مشتریان عزیز می توانید وجه پرداختی را نه از قبل بلکه بلافاصله پس از دریافت سفارش خود پرداخت کنید و خریدی مطمئن را با بتاترانس تجربه کنید.

ارسال سریع

زمان یکی دیگر از ارکان مهم در فروشگاه بتاترانس می‌باشد. تمامی محصولات سفارش داده شده در سریع ترین زمان ممکنه بدون کوچک ترین آسیبی به دست مشتریان عزیز می‌رسد.

کابل افشان کسری

کابل‌های افشان، کابل‌هایی هستند که از دو یا چند سیم تک رشته افشان تشکیل شده اند که‌هادی آنها از جنس مس بوده و دارای عایق هستند. از ویژگی‌های بسیار مهم این نوع کابل‌های تولیدی در شرکت سیم و کابل کسری انعطاف پذیری بالای این مدل کابل است که امکان استفاده آنها را بالا برده است، در حقیقت موارد استفاده از این مدل کابل در مکان‌هایی است که کابل نیاز به تحرک دارد.

کابل افشان کسری

بروزرسانی 6 خرداد 1401