سیم و کابل پرتو الکتریک

سیم و کابل پرتو الکتریک یکی از اقسام سیم و کابل است که توانایی انعطاف پذیری بالایی دارد. از کابل افشان به عنوان کابل ورودی در وسایل برقی استفاده می‌شود.

سیم و کابل پرتو الکتریک شرکتی فعال و موفق در زمینه انواع تجهیزات الکتریکی است که فعالیت خود را از سال 1380 آغاز کرد. این شرکت با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و همچنین حرفه ای ترین مهندسین و کارکنان انواع سیم و کابل را به صورت تضمینی به تولید می رسانند. رعایت استانداردهای جهانی یکی از فاکتورهای تولید این انواع سیم و کابل های پرتو است و ایمنی آن در سطح بالایی قرار دارد. برند پرتو نهایت سعی خود را می کند تا شهرت بالایی را بدست بیاورد و از این رو با با شرکت های مهمی از جمله شرکت ملی نفت، سایر نهادهای تولیدی و بانک مرکزی جمهوری اسلامی همکاری می نماید.

قیمت سیم و کابل پرتو الکتریک

سیم و کابل پرتو همواره نهایت سعی خود را کرده است تا با استفاده از بهترین متریال کابل های باکیفیتی تولید کرده و رضایت مشتریان را جلب کند. با توجه به این که جنس این کابل ها از مس است نمی توان قیمت ثابتی را برای آن در نظر گرفت. بنابراین به طور کلی می توان گفت که نوع و جنس سیم و کابل دو فاکتوری است که بر روی قیمت سیم و کابل پرتو تاثیر می گذارد. بتا ترانس یکی از نمایندگی های فروش انواع سیم و کابل پرتو است که محصولات خود را با منصفانه ترین قیمت به فروش می رساند.

سیم و کابل
انواع سیم و کابل

فروشگاه سیم و کابل کسری عرضه کننده انواع سیم و کابل با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت

انواع سیم و کابل پرتو الکتریک

در ادامه پرطرفدارترین انواع کابل افشان را بررسی می کنیم:

سیم مفتولی پرتو

سیم مفتول موجود در شرکت پرتو سایز بندی مختلفی دارد. ساختار این سیم ها از جنس مس و به صورت نواری رشته ای است. سیم مفتول پرتو شکل پذیر بوده و از این رو در تابلوهای برق مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا در مکان هایی که نیاز به سیم های ثابت بوده و امکان جابجایی آن وجود ندارد از این سیم ها به کار برده می شود. زیرا در صورت جابجایی این سیم ها ممکن است آسیب ببینند. سیم مفتول پرتو به صورت کاملا استاندارد تولید شده است و کیفیت بالایی دارد.

سیم ارت پرتو

سیم ارت یکی از تولیدات شرکت پرتو است که از جنس مس و به صورت تک رشته ای می باشد. معمولا از این سیم در تابلوهای برق استفاده می شود و آن را با نام سیم خشک نیز می شناسند. این سیم ها با توجه به سطح مقطع های مختلف با جریان های متفاوتی تولید می شود. مقطع سیم و کایل پرتو معمولا از 1.5 میلی متری شروع می شود و به 240 میلی متر نیز ادامه پیدا می کند. لازم است بدانید که مغزی یا بخش هادی سیم آرت این برند از جنس باکیفیت ترین مس می باشد و سطح آن را با استفاده از یک لایه پی وی سی پوشانده اند تا کیفیت کار افزایش یابد.

بالاترین کیفیت

کیفیت در فروشگاه سیم و کابل کسری حرف اول را می‌زند و هدف اصلی ما ارائه با کیفیت ترین محصولات موجود به شما عزیزان می‌باشد.

refund
پرداخت در محل

شما مشتریان عزیز می توانید وجه پرداختی را نه از قبل بلکه بلافاصله پس از دریافت سفارش خود پرداخت کنید و خریدی مطمئن را با بتاترانس تجربه کنید.

ارسال سریع

زمان یکی دیگر از ارکان مهم در فروشگاه سیم و کابل کسری می‌باشد. تمامی محصولات سفارش داده شده در سریع ترین زمان ممکنه بدون کوچک ترین آسیبی به دست مشتریان عزیز می‌رسد.

کابل مفتولی NYY پرتو

کابل مفتول NYY پرتو از کیفیت و استاندارد مطلوبی برخوردار است و جنس عایق آن از جنس مس می باشد. برای این که مقاومت و کیفیت این کابل ها افزایش یابد آن را در داخل پوشش پی وی سی قرار می دهند. شرکت سیم و کابل پرتو برای تولید این سیم کابل از مهندسین مجرب و حرفه ای بهره برده و استانداردهای لازم در هنگام تولید این محصول رعایت شده است. هر یک از حروف اختصاری این سیم و کابل نماد خاصی است و مفهومی را می رساند.

کابل مفتولی کولری پرتو الکتریک

نوع هادی سیم های مفتولی پرتو معمولا از جنس آلومینیوم و یا مس تولید می شوند تا کیفیت ایده آلی داشته باشند. این نوع سیم و کابل پرتو کاربردهای بسیاری دارد. خصوصا در زمینه انتقال انرژی الکتریکی با فشار ضعیف استفاده از این کابل ها می تواند بسیار موثر باشد. در هنگام تولید این کابل نهایت دقت شده است و محصول نهایی بسیار استاندارد است. کابل مفتولی کولری پرتو دارای عایقی از جنس مس است که در داخل پوششی از جنس پی وی سی قرار می گیرد تا در برابر عوامل بیرونی از خود مقاومت نشان دهد.

سیم مفتول سیاه پرتو

سیم مفتول سیاه یکی از بهترین و مهم ترین سیم مفتول تولید شده در این شرکت است که آن را از فولاد گالوانیزه نشده تولید می کنند. این سیم ها سیاه رنگ هستند و از این رو به آن ها سیم مفتول سیاه می گویند. تولید این سیم کارت مراحل خاصی دارد و در تمامی مراحل مهندسین حرفه ای بر روی آن نظارت می کنند.